Een goed werkende Support: zoveel meer dan een telefoontje opnemen
De Support is hét visitekaartje van onze organisatie. Daarom zorgen wij dat de communicatie tussen klanten en onze experts soepel en prettig verloopt. Al onze klanten hebben namelijk dezelfde wens: altijd en overal makkelijk, snel en veilig kunnen werken. Hoe verloopt een dag bij onze Support? De dag begint met een goede kop koffie en […]
De bouwstenen voor een succesvolle privacy strategie, die voldoet aan de AVG
Bij SEVENP ben ik, Evelien Vegter, in mijn functie verantwoordelijk voor de bewaking van onze informatiebeveiliging en onze privacy strategie. Tegelijkertijd help ik klanten die vragen hebben over de nieuwe privacy regelgeving. In mei dit jaar waren veel organisaties druk bezig met de AVG. Binnenkort komt Europa met nog een nieuwe wet die grote impact […]
SEVENP houdt jouw IT-kennis up-to-date
Wil jij beter begrijpen wat IT-ontwikkelingen betekenen voor jouw business? Wij gaan deze zomer van start met een 2-wekelijkse SEVENP blog. Ons vakgebied is namelijk zo interessant en er gebeurt zoveel, dat we graag onze kennis en ervaringen met jou willen delen. We willen namelijk de best mogelijke dienstverlening voor onze klanten neerzetten. Aan de […]