consultancy & support

Werkplek

Gebruikers staan centraal

Werkplek

Gebruikers staan centraal

Om te kunnen werken heb je als persoon een device nodig. Een device is een apparaat waar je als gebruiker mee (samen)werkt. Of je nu altijd onderweg bent en veel aan het bellen bent, met een tablet in de productie gegevens moet invoeren of op kantoor werkt met een laptop of desktop. Oftewel: techniek en mensen komen samen.

Bij SEVENP geloven we in de vrijheid van medewerkers op welke apparaten ze het liefste werken. We promoten en ondersteunen daarom graag het Bring-Your-Own-Device-beleid van een organisatie. Naast de desktop of de laptop wordt er vaak ook gewerkt op telefoons en tablets. Hoewel deze devices misschien persoonlijk zijn, is het belangrijk ook deze mee te rekenen bij de digitale werkplek. Er wordt immers op deze apparaten gewerkt met data van de organisatie. Daarom is een device cruciaal in de beveiliging van een organisatie.

Wij beheren jouw werkplek en device

Daarom bieden wij een oplossing aan waarmee we alle werkplekken kunnen beheren. Dat doen we centraal en op afstand. Zo kunnen we in één oogopslag zien of jullie devices up-to-date en waar mogelijke problemen spelen. We monitoren de performances van devices, we zorgen dat alles up-to-date is en goed is ingesteld. Daarnaast kunnen we gebruikers informatie en advies geven om nog efficiënter en prettiger te kunnen werken. Zo hoeven medewerkers zich alleen te focussen op hun eigen werk: datgene waar ze goed in zijn. En ook heel belangrijk: zo zorgen we dat alle bedrijfsgegevens veilig zijn.

Dit is wat we doen:

Gegevens zijn veilig

We zorgen dat bedrijfs- en persoonlijke gegevens veilig zijn. Dat doen we door middel van Antivirus, pc encryptie, anti-malware updates en end-point security oplossingen.​

Actieve monitoring

We monitoren actief (remote) de performance van alle devices gedurende hun levensduur. Periodiek bespreken we deze resultaten met elkaar.​

Opschonen & updates

We schonen cache en andere tijdelijke bestanden op. We werken Windows en de Microsoft Enterprise Applicaties bij middels updates.

24/7 ondersteuning

We ondersteunen 24/7 bij technische calamiteiten. Dat doen we centraal op afstand, maar als het nodig is ook op locatie.

Probleemanalyse

Als er iets aan de hand is, voeren we snel de probleemanalyse uit en helpen we de gebruiker snel weer aan het werk. Is het probleem niet snel op te lossen? Dan zetten we een vervolgtraject in gang. 

Informeren & adviseren

We informeren en adviseren proactief de gebruikers, zodat zij zo efficiënt mogelijk kunnen werken.​

Door de wondere wereld van SEVENP te betreden, ga je akkoord met het gebruik van cookies op deze website. Informatie hierover vind je in ons Privacy Statement.

Door de wondere wereld van SEVENP te betreden, ga je akkoord met het gebruik van cookies op deze website. Informatie hierover vind je in ons Privacy Statement.